Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε είναι να πάρουμε στα χέρια μας ένα αντικείμενο και αρχικά να εξηγήσουμε στο παιδί τι είναι. Για να βεβαιωθούμε ότι το παιδί μας προσέχει και ότι ενδιαφέρεται ελέγχουμε τη βλεμματική του επαφή. Εάν το βλέμμα του είναι σε εμάς ή στο αντικείμενο τότε μπορούμε να αρχίσουμε το παιχνίδι. Εάν το παιδί δεν εστιάζει στο αντικείμενο και δείχνει να αδιαφορεί ίσως πρέπει να αλλάξουμε αντικείμενο ή να δοκιμάσουμε κάποια διαφορετική στιγμή που το παιδί θα είναι πιο συγκεντρωμένο ή πιο ξεκούραστο. Στη συνέχεια δίνουμε στο παιδί το αντικείμενο αφού του δώσουμε την εντολή «πάρε το…» και εκείνο τείνει το χέρι για να το πάρει. Πρώτα ξεκινάμε με ένα αντικείμενο και στην πορεία μπορούμε να κρατάμε δύο αντικείμενα και να δίνουμε στο παιδί την εντολή να πάρει το ένα από αυτά. Για παράδειγμα μπορώ να έχω στο ένα χέρι μία μπανάνα και στο άλλο ένα μήλο. Αφού πρώτα έχω πει στο παιδί τι είναι το κάθε αντικείμενο στη συνέχεια του λέω «πάρε το μήλο» ή «πάρε την μπανάνα».
Φυσικά δεν αναμένουμε από το παιδί να κατανοήσει με την πρώτη και να αναγνωρίσει όλα τα αντικείμενα και για αυτό το βοηθάμε λίγο. Δηλαδή, όταν κρατάμε δύο φρούτα και του ζητάμε να πάρει το ένα, αν δούμε ότι μπερδεύεται καλό είναι στην αρχή να τείνουμε ελαφρώς προς το μέρος του το αντικείμενο που θέλουμε να πάρει. Ακόμα λοιπόν και αν στην αρχή πάρει μηχανικά ή κατευθυνόμενα το σωστό αντικείμενο, σιγά σιγά θα του εντυπωθεί και την επόμενη φορά θα το θυμάται. Όταν το μωρό έχει κατακτήσει αυτή τη μορφή παιχνιδιού μπορούμε να το κάνουμε λίγο πιο σύνθετο. Μπορούμε, δηλαδή, να του ζητήσουμε να μας δώσει το αντικείμενο που έχει στο χέρι, προκειμένου να του δώσουμε εμείς αυτό που κρατάμε. Για παράδειγμα, «δώσε μου τη μπάλα για να σου δώσω το αυτοκινητάκι» ή «δώσε μου το τηλέφωνο για να σου δώσω το νερό σου».